Klacht Melden

Klacht Melden

U heeft een klacht over ons. Zowel voor u als ons erg vervelen.

Wij gaan er alles aan doen om dit op te lossen.


U kunt een klacht melden via de berichten service of een mail te sturen naar: Info@badcare.nl

U krijgt van ons altijd binnen 24 uur een bericht van de behandeling van uw bericht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij hopen op een spoedige afhandeling en een tevreden oplossing.


Directie Badcare.nl

B.Kastelijns en A. Kastelijns-van der heijden